5 trików, aby szybciej chudnąć

Dzisiejszy świat goni za tym, aby być fit. Nie zrozumcie mnie źle, sama jestem za tym, aby żyć zdrowo i odżywiać się w prawidłowy sposób. Chodzi tu jednak o to, aby żyć jak najdłużej oraz w jak najlepszej formie. Dlatego nic nie dadzą nam diety, które stosujemy przez jakiś czas, jeśli nie wprowadzimy do swojego życia regularnych i zdrowych nawyków. Poniżej podaję Wam kilka trików, w jaki sposób szybciej chudnąć.

  1. Jedzcie śniadania

Kochani, śniadanie jest najważniejsze, wiem, że o tym wiecie, jest to mantra powtarzana bez końca przez dietetyków czy osoby związane z kulturą fitness. Jednak jeszcze raz przypomnę Wam, dlaczego jest to tak istotne. Organizm przyzwyczajony do faktu, że z rana nie otrzymuje pożywienia, odkłada je oraz oszczędza energię tym samym spowalniając metabolizm, przez co tłuszcz spalany jest w dłuższym czasie. Duża ilość białka i skrobi o poranku pohamuje Wasz głód i sprawia, że nie rzucacie się na jedzenie.

2. Woda – ona Wam wystarczy

Owszem istnieje wiele napojów, które można uważać za zdrowe, jednak jedne uzależniają i zawierają substancje, które usuwają z organizmu minerały (kawa, herbata). Inne mają dużo kalorii, np. soki ze świeżych owoców czy warzyw. Oczywiście warto je czasem pić, jednak nie można z tym przesadzać, wszystkim co Wam powinno wystarczyć do picia jest woda, szczególnie ta wysoko mineralizowana.

3. Owoce i warzywa

Mamy od małego już nam wpajały do umysłów, że należy owoce i warzywa zjadać. W dorosłym życiu każdy z nas o tym wie, lecz zazwyczaj woli zjeść coś innego. Cóż zamiast Snicersa skuście się na marchewkę lub jabłko, w ten sposób nawet jeśli będziecie podjadać między posiłkami to Wam to nie zaszkodzi.

4. Jeść należy powoli

Nasz mózg jest nieco opóźniony w stosunku do naszego żołądka, dlatego sygnał do mózgu o najedzeniu przychodzi dopiero po 15 minutach. Jedzcie więc powoli i celebrujcie tę czynność. Wyjdzie Wam to na zdrowie!

5. Regularna aktywność fizyczna

Często szukamy wymówek do tego, aby nie ćwiczyć, nie chcemy iść na siłownie, bo myślimy, że ktoś będzie podśmiewać się z braku naszych umiejętności czy sylwetki. Cóż na siłownie wcale chodzić nie musimy, ale pamiętajmy o regularności. Każda aktywność fizyczna dobrze wpłynie na nasz organizm, a jeśli boimy się siłowni, poćwiczmy w domu lub pójdźmy z kijkami do parku (nordic walking).

Wszystko co napisałam wydaje się dla Was z pewnością oczywistością, a skoro tak to czas wziąć się za siebie i wprowadzić zdrowe nawyki w swoje życie.

Post Author: Asia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *